Hasar Anında Yapılması Gerekenler
Sigorta poliçesi ile teminat altına alınmış varlıklarınızda poliçede belirtilen riziko kapsamında hasar meydana gelmesi durumunda, hizmet almış olduğunuz sigorta şirketinin çağrı merkezine ulaşarak hasar ihbarında bulunmanız gereklidir.
İhbar anında aşağıda belirtilen bilgilerin iletilmesi gerekir:
Hasar dosyanızın açılmasına müteakip dosya numaranız, eksper görevlendirilmiş ise eksperin adı-soyadı ve iletişim bilgileri sigorta şirketiniz tarafından size bildirilecektir. Hasar dosyanız sonuçlanıncaya kadar sizin için belirlenmiş hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi sigorta şirketinizden takip edebilirsiniz.
Araç hasarlarınızda sizlere sağlanmış olunan anlaşmalı servis avantajlarından yararlanmak için ilgili sigorta şirketinin web sayfasında yer alan anlaşmalı servisler linkinden en yakın anlaşmalı servise başvurabilirsiniz.
Anlaşmalı kaza tespit tutanağınızı sigorta acentanıza ya da sigorta şirketinizin merkezine gönderebilirsiniz. Kaza tespit tutanağı için tıklayın.
Whatsapp Destek Hattı
Bizlere Whatsapp destek hattımızdan ulaşabilir, uygun fiyat avantajlarıyla teklif alabilirsiniz.
Bizlere telefon veya e-posta ile de her zaman ulaşabilirsiniz.
SOYDAN SİGORTA Aracılık Hizmetleri Ltd.Şti. 1990 yılında Başladığı sigortacılık faaliyetlerine, bugün Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinin acenteliği ile tüm Sigorta branşlarında devam etmektedir. Şirketimiz, müşterilerine ihtiyaçları doğrultusunda fiyat ve teminat kapsamı açısından en uygun sigorta çözümlerini sunmakta,Kurumsal ve Bireysel sigortacılık alanında,devamlılık ilkesi ile ve satış sonrası hizmetleri ile de 7/24 destek vererek, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaya devam etmektedir.
Formu eksiksiz doldurun, size hemen ulaşalım.
Soydan Sigorta Aracılık Hizmetleri Ltd.Şti.| Tüm Hakları Saklıdır.